wtorek, 28 czerwca 2016

Mini sesja Cleo

Pierwsza sesja na blogu :D. Właściwie jak widać w tytule, jest to "mini" sesja, bo ze wszystkich zdjęć które zrobiłam, wybrałam tylko kilka. Jestem z nich średnio zadowolona, ale nie chciało mi się zbyt długo siedzieć na słońcu, bo mnie oślepiało xd. Jeszcze zapomniałam sobie dodać znaku wodnego, ale nie mam już na to czasu, bo piszę tak na szybko :P. Dobra, wstawiam fotki i uciekam :)






Co myślicie o fotkach? Komentarze mile widziane ^^

PS: Chcielibyście zobaczyć na moim blogu np. tutorial jak uszyć jakąś sukienkę lub bluzeczkę? Albo taki opis, w jakich okolicznosciach kupiłam daną lalkę?

3 komentarze:

  1. Fajna sesyjka Cleo podoba mi sie ten ręcznik :P Wiesz co z tym opisem w jakich okolicznościach kupiłaś lalkę byłaby fajna jeszcze na początku blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ^^
    Ja z chęcią zobaczyłabym poradnik jak uszyć jakieś ciuszki dla lalek. Nie mam talentu do szycia, może od Ciebie bym się tego nauczyła? c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała mini sesja. Co prawda nie przepadam za Cleo, ale to ona najbardziej wpasowuje się w ten wakacyjny klimat. Obydwa pomysły są świetne! Chociaż ja bym wolała żebyś napisała tutorial, bo mojej panience koniecznie potrzebna jest nowa kreacja

    OdpowiedzUsuń