sobota, 2 lipca 2016

Letnie ciuszki dla monsterek

Cześć! Tak sobie siedzę i siedzę, i zebrałam się żeby coś napisać. Mam starsznego lenia ostatnio >.<
Chciałam Wam dzisiaj pokazać, co takiego uszyłam moim upiorkom. Zaczynamy!



Frankie jak widać dostała zieloną sukienkę wiązaną na szyi. Na to chyba poszło mi najwięcej czasu :D


Goona ma turkusowo-granatową sukienkę, taką niby bombkę xd.


Miałam problem z dopasowaniem materiału do Opi, ale jak widać coś się znalazło ;)


Spectra ma bluzeczkę wiązaną na szyi, z taką wartswą koronki (nie wiem czy widać na zdjęciu) i fioletową spódniczkę.


Lala dostałam różowy top z kokardą, i różowe szorty ( w końcu to Draculaura ;)).


Z Cleo też miałam mały problem, i wymyśliłam coś takiego. Uważam, że ta czerwień jej pasuje :D.


Deen ma biały koronkowy topik oraz szorty :)


Który strój najbardziej Wam się podoba?


Teraz, jeszcze jedna sprawa. Mam zamiar zrobić tutorial z jakimś ciuszkiem, ale nie wiem jakim, oto moje propozycje: (przykłady tego co proponuję macie wyżej)

- bluzeczka wiązana na szyi 
- szorty
- sukienka wiązana na szyi

Dobra, to ja zmykam, do następnegoo :)



5 komentarzy:

  1. Kobietoo ! Ale ty zajebiście szyjesz ! Ja to przytobie nic . Najbardziej mnie użekła bluzeczka CLawdeen , też chciałam taką zrobić ale nie wiedziałam od czego zacząć . Szyjesz ciuszki ręcznie czy na maszynie ?
    Zrób tutorial z sukienką wiązaną na szyji

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne ciuchy! Naprawdę są przecudne! ❤
    Mogłabyś zrobić całą serię o szyciu. W każdym poście pokazywałabyś jak uszyć daną rzecz. Na pierwszy ogień mogłaby pójść sukienka wiązana na szyji, bo naprawdę mnie ona urzekła! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wieeelki talent! Dziewczyny w tych ciuszkach wyglądają cudownie! Najbardziej podoba mi się strój Frankie. Idealnie do niej pasuje! Możesz zacząć od sukienki wiązanej na szyji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż... Czy mogłabyś zrobić tutorial jak uczyć taką uroczą maskotkę? Jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń